X
سرویس سئو و بهینه سازی وب سایت - 5 راه ما تجربه کاربری را بهبود بخشیده ایم و رسیدن به ارگانیک در مرکز راهنمای جدی s

موضوعات

» بازديد کل : 47
» اعضا : 0
» مطالب : 29

ما مفتخریم که اعلام کنیم اخیراً مرکز جدید راهنمایی ما را راه اندازی کرده ایم! این بخش از سایت ما است که در آن ما تمام راهنماها و مقالات خود را در مورد چگونگی استفاده از Moz Pro ، Moz Local و ابزارهای تحقیقاتی مانند Link Explorer ذخیره می کنیم.

مرکز راهنمای ما شامل راهنماهای عمیق ، سؤالات متداول سریع و آسان و فیلمهای شگفت انگیز مانند این یکی است . راهنما قدیمی هاب با گذشت سالها بسیار خوب به ما خدمت کرده است ، اما با گذشت زمان ، علاوه بر اینکه کمی قدیمی و شیک به نظر می رسد ، به روز و کمی گرد و غبار تبدیل شده و روز به روز سخت می شود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که آن را از ابتدا بازسازی کنیم ، و ما در حال حاضر شاهد تغییرات هیجان انگیز در نتایج جستجو هستیم - این امر بر نحوه خدمات دهی افراد هنگام نیاز به کمک با استفاده از ابزارهای ما تأثیر می گذارد.

من قصد دارم تا شما را از 5 راه بهبود دسترسی و دسترسی به مرکز راهنما با طراحی مجدد خود طی کنم. اگر راهنماهای نرم افزاری می نویسید ، در تجربه مشتری کار می کنید ، یا به سادگی محتوایی را می نویسید که به سؤالات پاسخ می دهد ، پس این پست ارزش بررسی دارد.

اگر فکر می کنید این فقط یک بهانه ای آشکار برای تزریق برخی اخبار Mozzy به یک پست وبلاگ به سبک SEO است ، پس راست می گویید! اما اگر به من بچسبانید ، اطمینان حاصل می کنم که سرگرم کننده تر از جابجایی بین همان سه برنامه تلفن خود با ظاهری ناامید شده از ناامیدی است که در ابرو قرار دارد. :)

تحقیق و کشف
برای درک اینکه چه ویژگیهایی برای پیاده سازی نیاز داریم ، تصمیم گرفتیم از مشتریان خود بپرسیم که هنگام گیر افتادن ، چگونه در جستجوی کمک هستند. نتایج جالب توجه بود ، و آنها به ما کمک کردند تا یک مرکز کمک جدید ایجاد کنیم که هم به مشتریان و هم در رفتار آنها خدمت کند.

ما کشف کردیم که 78٪ از افراد مورد نظر ، ابتدا قبل از دستیابی به پاسخ برای جستجوی پاسخ:

این یک نشانه امیدوار کننده است و شاید جای تعجب نباشد که افرادی که در بازاریابی و جستجو دیجیتال کار می کنند بسیار عادت دارند که به جستجوی پاسخ سوالات خود بپردازند. با این حال ، ما همچنین متوجه شدیم که 36 درصد تعجب آور نمی توانند در هنگام جستجوی پاسخ کافی پیدا کنند:

ما همچنین روندهای صنعت را مورد بررسی قرار داده و بسیاری از پایگاههای دانش و راهنماهای ابزارهای رایج مانند Slack و Squarespace را مورد استفاده قرار دادیم. با این تحقیق در جیب های پشتی ما از هدف خود اطمینان گرفتیم: ساخت یک مرکز راهنما که طول سفر سؤال-جستجو-پاسخ را کاهش می دهد و در مقابل افراد دارای سؤال جواب می دهد.

بیایید در مورد این موضوع آویزان نباشیم - در اینجا 5 روش برای دستیابی به ارگانیک با مرکز کمک جدید جدید ما ارائه شده است.

شماره 1: حذف ویژگیهایی که محتوا را پنهان می کنند
محتویات زبانه دار یک روش فوق العاده برای سازماندهی یک راهنمای طولانی و کلماتی بود. زبانهها به صورت دیجیتالی محتویات را مانند یک قو اریگامی جمع می کردند. همه زبانه ها در یک صفحه و در یک URL بودند و مانند لینک های پرش برای کاربران تلگرام به آن قسمت از محتوای کار می کردند.

طراحی راهنمای قدیمی مرکز ما دارای محتوای جدول بندی شده بود که پیدا کردن آن دشوار بود و به درستی ایندکس نمی شد

مشکل: جستجوگران نتوانستند این محتوا را به راحتی پیدا کنند. دو دلیل برای این امر وجود دارد: یکی ، انتظار نمی رود که کسی برای کشف بر روی زبانه ها کلیک کند. و دو (و از همه مهمتر) ، فقط صفحه اول محتوا در SERP ها به آن متصل شده اند. این باعث دستیابی ارگانیک ما شد. پیوند مستقیم با محتوای زبانه کشیدن نیز مشکل بود. هنگامی که اعضای تیم کمک کننده ما در حال گفتگو با جامعه دوست داشتنی ما بودند ، تقریباً غیرممکن بود که سریعاً لینک مربوط به اطلاعات خاص را در یک راهنمای زبانه ارسال کنید.

اکنون ، به جای این که تمام محتوای جدولبندی شده مانند Filofax را جمع کنیم ، به محتوای زیبا و طراحی زیبایی دسترسی پیدا کرده ایم. ما محتوای قبلاً پنهان را به صفحات منحصر به فردی کشیدیم که بتوانیم مستقیماً افراد را به آنها پیوند دهیم. و در بالای صفحه ، ما خرده نان ها را اضافه کردیم تا افراد بتوانند خود را در راهنمای راهنمایی کنند و به پاسخ های خود خدمت به محتوای قلبشان ادامه دهند.

طراحی جدید ما از خرده نان ها برای کمک به افراد در حرکت و یافتن پاسخ استفاده می کند

چه چیزی یاد گرفتیم؟
محتوای خود را مخفی نکنید. ویژگی هایی که در ابتدا با هدف سازماندهی مطالب شما ساخته شده اند می توانند قدیمی باشند و بین شما و بازدیدکنندگانتان بدست بیایند. محتوای خود را هم برای خزنده های موتور جستجو و هم برای بازدید کنندگان بشر در دسترس قرار دهید. سفر مشتری از سؤال به جواب ساده تر خواهد بود و باعث می شود ناوبری بین محتوا طبیعی تر و کمتر کار باشد. مشتریان و تیم کمک شما از شما تشکر می کنند.

شماره 2: با افتخار سؤالات متداول خود را ارتقا دهید
این از نکته بالا به بعد ادامه می یابد ، و شما در تصویر بالا پیش نمایش دزدکی گویی داشته اید. من فکر نمی کنم خودم را تکرار کنم زیرا سؤالات متداول جدید ما بیش از اینکه نظر خود را تأیید کند و به شما می گویم چرا. زیرا ، خواننده عزیز ، مردم سوالات خود را جستجو می کنند. بله ، این روند جدید است و خسته کننده است که توده ها آن را دوست دارند.

من در نکته فوق اشاره کردم که محتوای جدولبندی شده مکان یابی و پیمایش کار سختی بود و در نتایج جستجو نشان نمی داد. اکنون ما نمایش داده شد نمایش داده های متداول در مکان متعلق به آنها ، درست در بالای راهنماها:

قرار دادن سؤالات متداول ، قبل و بعد

این تغییر شامل دو پیشرفت عظیم است. در مرحله اول ، سؤالاتی که مشتریان ما جستجو می کنند ، از طریق سایت ما یا در گوگل ، با افتخار در صدر راهنماهای ما ، قابل دسترسی و فهرست بندی قرار می گیرند. علاوه بر این ، هنگامی که مشتریان ما جستجوی سؤالات خود را (همانطور که می دانیم آنها دوست دارند انجام دهند) ، اکنون شانس خوبی برای یافتن جواب دقیق فقط با یک کلیک دور دارند.

برای کاهش ناامیدی ، مسائل مشترک را در بالای صفحه مطرح کنید

من یک جستجوی سریع در Keyword Explorer انجام داده ام و می توانم ببینم اکنون برای این عبارت کلمه کلیدی در موقعیت 4 قرار داریم - قبلاً جایی در آن نزدیکی نبودیم.

تجزیه و تحلیل SERP از کلید واژه Explorer

این همان چیزی است که در نتایج ارگانیک به نظر می رسد - پاسخ برای دیدن همه وجود دارد.

پاسخ پرسشهای متداول ما در نتایج جستجو نشان می دهد

و وقتی مردم می رسند؟ اکنون می توانیم پیوندهایی را با پاسخ های ذکر شده در بالا در بالا ارسال کنیم. بیشتر در مورد پیوندهای پرش به محتوای زبانه دار ، هیچگونه هدیه ای ندارید.

چه چیزی یاد گرفتیم؟
علاوه بر اینکه مطالب خود را به راحتی در دسترس قرار می دهید ، باید به صورت پیش فرض به مسائل مشترک بپردازید. بعضی اوقات برجسته کردن موضوعات درست در بالای صفحه ممکن است احساس ناراحتی نکند ، اما شما برای افرادی که با خطا روبرو هستند ناامیدی را کاهش می دهید و حجم کار را برای تیم کمک خود کاهش می دهید.

همیشه می توانید صفحات عیب یابی ویژه برای ذخیره سوالات و پاسخ های مربوط به موضوعات معمول ایجاد کنید.

شماره 3: بهبود کیفیت مقاله و ارتباط آن برای ایجاد اعتماد
این شامل استفاده از تکنیک های اساسی بهینه سازی صفحه هنگام نوشتن یا به روز کردن مقالات خود می باشد. این نان و کره برای SEO های فصلی است ، هرچند که اغلب توسط سازندگان راهنماهای آنلاین و نویسندگان فنی نادیده گرفته می شود.

این هیچ راز نیست که ما دوست داریم که بخشی از سرگرم کننده Mozzy را به آنچه انجام می دهیم تزریق کنیم و Help Hub نیز از این قاعده مستثنا نیست. این یک چالش است که ما از آن لذت می بریم: برای توضیح این نرم افزار به زبان واضح که امیدوارم درمانی برای اکتشاف باشد. با این حال ، به نظر می رسد که ما بیش از حد سرگرم شویم و بهینه سازی اصلی صفحه ما متأسفانه از این عقب مانده است.

آینه سازی زبان مشتریان
قبل از شروع کار بر روی مرکز راهنمای جدید جدید ما ، سوالات متداول و مباحث متداول در سایت ما را تجزیه و تحلیل کردیم. در مرحله بعد ، صفحات مربوطه را در مرکز راهنما حسابرسی کردیم. بلافاصله مشخص بود که ما می توانیم کار دیگری را برای ادغام زبانی که مشتریان از آن استفاده می کردند برای نوشتن برای ما انجام دهیم. با استفاده از زبان مربوطه در محتوای مرکز راهنمای ما ، ما به جستجوگران کمک می کنیم قبل از دستیابی به راهنماها و فیلم های مناسب را پیدا کنند.

با استفاده از راهنمای MozBar به عنوان نمونه ، ما چندین مورد مختلف را برای بهبود CTR در یک دوره 12 ماهه امتحان کردیم. ما محتوای بیشتری اضافه کردیم ، برچسب های متا را به روز کردیم ، پیوندهای پرش را اضافه کردیم. حدود 8 هفته پس از راهنمایی بیشتر و اختصاصی تر برای نمایش داده شدگان عیب یابی جستجوگرها ، ما شاهد تشدید گسترده ای در ترافیک برای صفحه MozBar بودیم که نمایش صفحه ها از حدود 2.5 کیلو پوند در هر ماه به 10k پوند بین فوریه 2018 و ژوئیه 2018 افزایش یافته است. ترافیک جستجوی ارگانیک دو برابر شده است.

به روزرسانی به محتوای مرکز راهنما و افزایش ترافیک در طول زمان از Google Analytics

شایان ذکر است که ترافیک در صفحات عیب یابی در صورت خاموشی یا ایراداتی در صورت بروز سن ، می تواند افزایش یابد ، بنابراین می خواهید این موضوع را در طی یک دوره 8 تا 12 ماهه پیگیری کنید تا تصویر کامل دریافت کنید.

آنچه در نمودار بالا مشاهده می کنیم ، افزایش پایدار و مداوم در ترافیک برای چند ماه است. در واقع ، ما شروع به عملکرد بسیار خوب ، رتبه بندی برای کلمات کلیدی دشوارتر و با حجم بالاتر کردیم. این دقیقاً همان چیزی نبود که ما می خواستیم به آن دست یابیم ، زیرا محتوا مربوط به افرادی نیست که به دنبال کمک برای هر افزونه قدیمی هستند. در نتیجه ، ما شاهد کاهش ماه آگوست هستیم. یک مکان شیرین برای ترافیک به راهنماهای عیب یابی وجود دارد. شما می خواهید به افرادی که بدون رتبه بندی برای اصطلاحات عمومی تر که مرتبط نیستند ، در جستجوی پاسخ ها کمک کنید ، این امر ما را به سمت جستجوی جستجو سوق می دهد.

روی هدف جستجوگر متمرکز شد
اگر فرصتی برای گوش دادن به صحبت های MozCon دکتر پیت داشتید ، می دانید که اگرچه ممکن است سعی کنید رتبه خوبی برای کلمات کلیدی غرور داشته باشید ، وسوسه انگیز است ، اما رتبه بندی برای کلمات کلیدی در جایی که محتوای شما با نیازها و اهداف آنها بسیار مفید است. جستجوگر

در حالی که شاید خوب باشد که فکر کنیم راهنمای ما می تواند برای "نوار ابزار SEO برای کروم" (که مدتی انجام دادیم) رتبه بندی کند ، ما در حال حاضر یک صفحه فرود خوب برای MozBar داریم که برای آن جستجو بهینه شده است.

وقتی دیدم جهشی بزرگ در ترافیک ارگانیک ما است ، وارد URL MozBar شدم تا به جستجوی کلید واژه های Explorer بپردازم. سپس این کلمات کلیدی را در کمپین Moz Pro اضافه کردم تا ببینم چگونه با گذشت زمان انجام دادیم.

می بینید که پس از پرش بزرگ در ترافیک ارگانیک ، راهنمای عیب یابی ما در MozBar 45 مکان را از 5 صفحه اول این کلمه کلیدی کاهش داد. این به احتمال زیاد به دلیل عدم تعامل بسیار خوب است ، زیرا افراد یا کلیک نکردند و یا سریع به جستجو بازگشتند. ما خوشحالیم که به صفحه فرود مرتبط MozBar رضایت داریم.

راهنمای عیب یابی نتایج این پرس و جو عمومی نوار ابزار SEO را به دست آورد ، و به درستی چنین است

برای این صفحه برای مشتریان و تیم کمک کننده ما مفیدتر است که رتبه ای برای مواردی مانند "چرا کار نمی کنید افزونه کروم moz". اگرچه این کلمه کلیدی جستجوهای کمتری دارد ، اما ما به طور مداوم هفته ای در هفته در مکان برتر هستیم ، آماده یاری رسانی هستیم.

ما می خواهیم این موقعیت را برای نمایش داده شد که با ماهیت راهنمای مطابقت دارد حفظ کنیم

محتوای 10 برابر
هر کس که در تجربه مشتری کار می کند ، می داند که پشتیبانی از یک ابزار رایگان یک چالش است و باید بگویم تیم کمک کننده ما کار برجسته ای انجام می دهد. اما با خودمان مهربان نبودیم. فهمیدیم که تکرار می شویم همان پاسخ ها ، روز به روز و روزانه.

اینجاست که محتوای 10 برابر بازی می شود. از خودمان یک سؤال بسیار مهم پرسیدیم: چرا وقتی می توانیم محتوا ایجاد کنیم که به هزاران نفر کمک کند ، به صورت جداگانه به صد نفر پاسخ می دهیم؟

ما نمایش داده شد مشترک و یک راهنمای عیب یابی ویدیو ایجاد کردیم. این امر بدون نیاز به تأمین آن به صورت تقاضا ، دستی را که به آنها نیاز داشت ، به افراد بخشید.

ویدئوهای مربوط به ابزارهای جستجوگر ما که نوعی دسترسی آزاد را ارائه می دهند ، به عنوان مردمی که برایشان تازه کار است ، نظر و مشغله بالایی را به خود جلب می کنند.

بازدید ویدیوی ماهانه برای ابزارهایی که دسترسی رایگان دارند

برای گفتن این موضوع ، اگر هر ماه برای این 4 فیلم برتر نمایش داده می شوید ، از 35 فیلم دیگر در مرکز راهنمای ما بهتر است:

نماهای ویدیویی برای ابزارهایی که دسترسی آزاد در مقابل همه 35 فیلم دیگر در مرکز راهنما دارند

چه چیزی یاد گرفتیم؟
با آینه کاری کردن زبان مشتریان و تمرکز روی هدف جستجوگر ، می توانید قبل از دستیابی به مطالب خود ، در مقابل افرادی که به دنبال پاسخ هستند ، مطالب خود را بدست آورید. اگر تیم شما روزانه به همان سؤالات پاسخ می دهد ، بفهمید که محتوای شما فاقد آن است و در مورد آنچه می توانید در راه فیلم یا تصاویر انجام دهید ، برای کمک به جستجوگرها هنگام گیر کردن فکر کنید.

بیشتر کارهای SEO تأثیر فوری ندارد ، بنابراین وقتی تغییراتی ایجاد کرده اید و ترافیک خود را نظارت کنید تا بین بازدیدکنندگان وارد راهنمایان شما و تغییراتی که ایجاد کرده اید ، ارتباط برقرار کنید. سعی کنید به روزرسانی های مربوط به بخشی از صفحات و پیگیری نتایج را امتحان کنید. سپس به روزرسانی های سایر صفحات خود را حذف کنید.

ترافیک بیشتر همیشه چیز خوبی نیست ، بلکه می تواند قطع یا مشکل با ابزار شما باشد. تجزیه و تحلیل داده های ترافیک شروع سفر به درک نیاز افرادی است که از ابزارهای شما استفاده می کنند.

شماره 4: برنده شدن در ویژگی های SERP با تغییر ساختار ساختار مقاله
در حالی که ما به اهمیت خود رسیدگی کردیم ، ساختار راهنمای ما را که آماده مهاجرت به مرکز راهنمای جدید راهنما است ، بررسی کردیم. پاراگرافهای محتوا را گرفتیم و آنها را به راهنماهای مرحله به مرحله با برچسب واضح تبدیل کردیم.

این کمک کننده کیست؟ من به شما نگاه می کنم ، 36٪ افرادی که نتوانستند آنچه را که می خواستند پیدا کنند! ما از دو زاویه به اینجا می آییم: افرادی که هرگز صفحه مورد نظر خود را پیدا نکردند و افرادی که این کار را انجام دادند ، اما نتوانستند محتوای را هضم کنند.

در اینجا مثالی از راهنمای ما برای اضافه کردن کلمات کلیدی به Moz Pro آورده شده است. ما با بلوک های محتوای paragraphed که در تصاویر با یکدیگر تلاقی می شود ، شروع کردیم. پس از اصلاح مجدد ، ما یک ویدیو در سمت راست و سپس یک لیست شماره دار داریم که مراحل را مشخص می کند.

قبل از: متن و تصاویر. پس از: راهنماهای مرحله به مرحله به وضوح شماره گذاری شده است.

هنگام تحقیق در مورد نتایج این پست وبلاگ ، من چند سؤال متداول را جستجو کردم تا ببینم ما در نتایج جستجو چگونه جستجو می کنیم. و چه چیزی پیدا کردم؟ فقط یک قطعه دوست داشتنی و ثروتمند با مراحل تازه فرمت شده ما! شعبده بازي!

قطعه ثروتمند جدید ما با 4 مرحله اول و تصویری از فیلم ما

ما همه چیزهایی را که می خواهیم در یک قطعه ثروتمند به دست آوریم: 4 مرحله اول با پیوند "موارد بیشتر" (سلام ، CTR!) ، پیوندی به مقاله ، و یک تصویر از ویدیو. از یک طرف ، تصویر این فیلم عجیب به نظر می رسد ، اما آن را به وضوح از آن به عنوان یک راهنمای Moz می نامد ، که می تواند برای افرادی که از نتایج دریافت می کنند ، وسوسه‌انگیز باشد. ما خواهیم دید که چگونه این کار با گذشت زمان انجام می شود تا بفهمیم آیا می توانیم در آینده بهبود پیدا کنیم.

بیایید به طور خلاصه به زمان برگردیم و ببینیم نتایج اصلی برای این پرس و جو ، از قبل بازتولید چیست. در حال حاضر ، خیلی مفید نیست؟

قبل از تهیه مجدد راهنما ، نتایج جستجو را جستجو کنید

چه چیزی یاد گرفتیم؟
با تنظیم وضوح مطالب راهنمای خود در مراحل یا نقاط گلوله ، می توانید میزان خوانایی بازدیدكنندگان انسانی و موتورهای جستجو را بهبود بخشید ، افرادی كه فقط می توانند آن را مصرف كنند و از آن در یك قطعه غنی استفاده كنند. درک و پیروی از مراحل یک فرآیند برای افراد ساده تر است ، احتمال موفقیت آنها نیز بیشتر است - و این احساس به مراتب بهتر از پرچین شدن از طریق دیواری از متن است.

شماره 5: کمک به افراد در پایان راهنما
در بعضی مواقع ، کسی از راهنمایی که در آن به پایان رسید ناامید می شود. شاید جواب سوال آنها به رضایت آنها نرسد. شاید آنها در جای اشتباه به پایان رسیدند.

به همین دلیل ما در انتهای راهنمای خود دو ویژگی جدید داریم: مقالات مرتبط و دکمه های بازخورد.

پایان راهنماها ، قبل و بعد

مقالات مرتبط
مقالات مرتبط به افراد کمک می کند تا خود را ادامه دهند و از راهنماهای خاص تری استفاده کنند. من نمی گویم که می خواهید همه چیز را راهنمایی کنید و همه راهنماهای کمک Moz را بخوانید - می دانم که دقیقاً Netflix نیست. اما شما هرگز نمی دانید - هنگامی که در لیست های کلمات کلیدی راهنمای خود را پیدا کردید ، ممکن است با خود فکر کنید ، "خدای من ، من می خواهم بدانم که چگونه لیست های خود را به کمپین من منتقل کنم. اوه ، و در حالی که من اینجا هستم ، هستم. می خواهم به بررسی تنظیمات کمپین بپردازم. و اوه ، راهنمایی در مورد راه اندازی کمپین های زیر دامنه؟ آیا من این کار را نمی دانم! " راهنمای عاشقان در سراسر جهان ، شاد باشید!

دکمه های بازخورد
می دانم که دکمه های بازخورد به هیچ وجه مفهوم جدیدی در دنیای راهنماها نیست. به نظر می رسد در همه جا یک دکمه ، ضامن یا پیوندی وجود دارد تا به یک موجود اسرارآمیز در جایی اطلاع دهید که چگونه در مورد این ، آن و دیگری احساس کردید.

آیا کسی واقعاً از این داده ها استفاده می کند؟ تعجب کردم ترفند جمع آوری اطلاعات کافی است که بتوانید روندها را تجزیه و تحلیل کرده و به بازخورد پاسخ دهید ، اما نه به اندازه ای که سرگردانی از طریق آن یک کار عمده اتلاف وقت است.

هنگام طراحی این ویژگی ، هدف ما جمع آوری بازخورد های عملی از مردمی بود که به دنبال کمک به آنها هستیم. تیم های فوق العاده طراحی ، UX و مهندسی ما چیزی خارق العاده و خاص را ایجاد کرده اند که می دانیم به ما کمک می کند تا بدون هیچ گونه سر و صدای اضافی پیشرفت خود را بهبود بخشیم.

دکمه های بازخورد جدید داده های مورد نیاز خود را از افرادی که می خواهیم از آنها بشنویم جمع می کند

برای ترک بازخورد در راهنماهای ما ، باید به حساب Moz خود وارد شوید ، بنابراین ما مطمئن هستیم که به افرادی که با ابزارهای ما درگیر هستند ، ساده اما مؤثر است. با کلیک بر روی " بله ، متشکرم!" سفر به آنجا پایان می یابد ، کار انجام شده ، نیازی به اطلاعات بیشتر برای کشف ما نیست. با کلیک بر روی "نه ، نه واقعاً" یک کادر بازخورد باز می شود تا به ما اطلاع دهد که چگونه می توانیم بهبود پیدا کنیم.

مردم قبلاً با خوشحالی از طریق پیشنهادات ارسال می کنند ، که می توانیم در یک فضای زمانی کوتاه به محتوا و سؤالات متداول تبدیل کنیم:

نظرات بازدید کنندگان در مورد چگونگی بهبود راهنمای ما

اگر خودتان را در راهنمایی می یابید که به شما کمک می کند (یا نه خیلی) ، پس لطفاً ما را به ما اطلاع دهید!

پایان مقاله برای ما پایان خط نیست - ما می خواهیم به پیشرفت و پیشرفت خود بر روی محتوا و ویژگی های خود ادامه دهیم.

چه چیزی یاد گرفتیم؟
فهمیدیم که ما هنوز یاد می گیریم! بازخورد می تواند برای معده دشوار و دشوار باشد ، بنابراین باید مدتی را بفهمید که از چه کسی می خواهید بشنوید و چگونه می توانید آن اطلاعات را پردازش کنید.

اگر ایده دیگری در مورد آنچه می خواهید در مرکز راهنما مشاهده کنید ، خواه یک موضوع باشد ، یک سؤال متداول یا ویژگی snazzy برای کمک به شما در یافتن پاسخ سوالات خود ، لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.